Vanaf januari 2018 is mijn studio open.
Kom handwerken op het platteland. Heerlijk genieten van de rust in het buitengebied terwijl je samen met anderen handwerken.
De vrije inloopbee is van 10 tot 16 uur. Je bepaalt zelf de tijd van komen en gaan. Koffie, thee en lekkers staat klaar. Kosten zijn 5 euro. Zelf een lunch meenemen. Max. 12 personen dus zet je naam op de lijst!
Reserveer je plek via Heidi's email.
ohiostarquiltstudio@gmail.com
Wesselseweg108
Kootwijkerbroek
Ik heb verschillende bees...
Quiltbee: laatste vrijdag van de maand: 26 jan, 23 feb, 30 maart en 27 april.
Haak / brei cafè: 3e dinsdag van de maand: 16 januari, 20 feb, 20 maart en 17 april.
Er zijn plannen voor een kantklos bee in de toekomst.
Creatieve groet en tot ziens bij de bee,
Heidi


No comments:
Post a Comment