Friday, November 10, 2017

Welkom bij de Ohio Star quilt studio!



Welkom in onze woonboerderij. Het is een lief huis uit 1909 en ligt op het platteland precies tussen Barneveld en Kootwijkerbroek. Ik heb altijd gedroomd van een huis in het buitengebied. Afgelopen zomer is mijn droom tot werkelijkheid gekomen toen wij de sleutels kregen. Het is een eer om voor een tijdje in zo een prachtig oud pand te mogen wonen.

Welcome to our Dutch farmhouse. It lies between Kootwijkerbroek and Barneveld and dates from 1909. It has been a longtime dream of mine to live out in the countryside and have an old home. This one is full of charm and I feel honored to be able to live here.

Deze geweldige ervaring wil ik graag delen en dat kan nu ook. Na een flinke verbouwing is het resultaat de Ohio Star quilt studio. Ik leid al 20 jaar een quiltgroep die nu maandelijks in deze studio bij elkaar komt. Daarnaast gaan er inloop bees georganiseerd worden.

This is a wonderful experience that I want to share with others. After remodeling we now have The Ohio Star Quilt Studio. I have led a monthly quilt group for 20 years. In addition to this group, I want to start organizing workshops and quilt bees. There will also be mystery workshops combined with an option of an American lunch or high tea. The workshops are available to anyone wanting to have a friendship or sisters day out.

Ook worden er Mysterie workshops inclusief een heerlijke Amerikaanse verwen lunch of high tea gegeven. Deze workshops kan je bijvoorbeeld regelen voor een vriendinnen of zussen dag. Binnenkort volgen er meer details maar als je interesse en/of vragen hebt, email me gerust.

Creatieve groet,
Heidi

9 comments:

  1. Heel en heel veel succes met je nieuwe oude huis en het quiltgebeuren!

    ReplyDelete
  2. Wat heerlijk voor je dat het af is. Ik wens je heeel veeel succes met deze stap. Erz ullen heel veel gezellige uurtjes doorgebracht worden denk ikzo. Kom zeker weten een keer een mysterie workshop bij je doen.

    ReplyDelete
  3. Wat een verassing Heidi! Zo'n mooie plek, gaaf. Heel veel succes. Ik hou dit blog vanaf nu in de gaten:)
    Groetjes
    Annemieke

    ReplyDelete
  4. Wat ziet dat er heerlijk rustiek uit.... Vast een fijne plek om te wonen... als ik in de buurt ben kom ik zeker een keer kijken...

    ReplyDelete
  5. Heidi wat geweldig die mooie Ohio Star Quilt Studio. Hoop dat ik samen met onze andere quiltvriendinnen nog heel lang mogen genieten van de mooie studio en quilten. Mieke

    ReplyDelete
  6. Heel veel succes Heidi,het ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete